شناسهٔ خبر: 128994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

استقرار ۴۰ اکیپ راهداری نوروزی در جاده‌های البرز

آمادگی اکیپ های راهداری البرز معاون راهداری ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اجرای طرح نوروزی راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: در قالب این طرح ۴۰ اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، حمید پرورشی معاون راهداری ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد گفت: طرح راهداری نوروزی با هدف آماده‌سازی محورهای ارتباطی استان برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح ۴۰ اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۱۸۰ نیرو و ۱۴۵ دستگاه ماشین‌آلات در این طرح فعالیت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد، تصریح کرد: در همین راستا از اول اسفندماه نسبت به آماده‌سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده‌ای اقدام شده است.

پرورشی به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هرچه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد شده است.

معاون راهداری البرز در پایان یادآور شد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای سرویس‌دهی به مسافرانی که در محورهای مواصلاتی البرز تردد می‌کنند را دارند.