شناسهٔ خبر: 129004 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل و کارکنان راه وشهرسازی استان بوشهر در مراسم روز بزرگداشت شهدا

بزرگداشت روز شهدا در بوشهر با حضور مدیر کل و کارکنان راه وشهرسازی بوشهر مدیرکل و کارکنان راه وشهرسازی استان بوشهر با حضور در حسینیه ابا عبدالله الحسین و گلزار شهدای بوشهر وشرکت در آئین گرامیداشت روز شهدا ،این روز را گرامی داشتند.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی استان بوشهر صبح روز دوشنبه 22 اسفند، مراسم بزرگداشت روز شهدا با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در حسینیه ابا عبدالله الحسین گلزار شهدا بوشهر برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل ومعاونین وکارکنان راه وشهرسازی با حضور در مراسم با عطر افشانی و اهدای گل بر مزار مطهر شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

مدیر کل راه وشهرسازی استان بوشهردر حاشیه این مراسم اظهار داشت: بیست و دوم اسفند روز «بزرگداشت شهدا» فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست. شهدایی که از جان خود گذشتند و ایثار و از خودگذشتگی را برای ما معنا کردند،

سید محمود دستغیبی با تاکید بر اینکه شهدا الگوهای ایثار و استقامت، شجاعت و شهامت هستند افزود: شهدا پاسداران حریم ولایت و همچنین تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادتند و ما امنیّت، آزادی، استقلال و اقتدار و عزّت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی پیشرفت ها و داشته هایمان را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و فداکاری ایثارگران سرافراز و صبر و وفای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید همواره قدردان این عزیزان باشیم.