شناسهٔ خبر: 129059 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت خدمت رسانی مطلوب به مسافران در ایام نوروز؛

جلسه کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه گرگان برگزار شد

فرودگاه گرگان جلسه کمیته تسهیلات نوروزی با هدف هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلات و خدمت رسانی مطلوب به مسافران در ایام نوروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه کمیته تسهیلات نوروزی با هدف هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلات و خدمت رسانی مطلوب به مسافران در ایام نوروز برگزار شد.

علی متانت مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع تکریم و رعایت حقوق مسافرین در فرودگاه‌ها اظهار داشت: کلیه واحدهای خدمت رسان در فرودگاه گرگان تمهیدات لازم جهت تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع و تسهیل امور برای مسافرین را در دستور کار خود قرار دهند.

 متانت در ادامه افزایش نظارت، اطلاع رسانی به موقع تغییرات زمان پرواز و همچنین پاسخگویی مناسب نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در زمانهای تاخیرات در محل میز خدمت را از اولویت برنامه های نوروزی شرکت‌های هواپیمایی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه گرگان این جلسه با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان، معاونین، رؤسا و مسئولین ادارات، نهادها، ارگان‌های نظامی و انتظامی، بهره برداران فرودگاهی و شرکت‌های مستقر در فرودگاه برگزار شد.