شناسهٔ خبر: 129069 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خوزستان تأکید کرد:

تلاش دستگاه‌های مسئول برای کاهش تصادفات در خوزستان

رزمایش ترافیکی انتظامی نوروز 1402 خوزستان استاندار خوزستان بر لزوم تلاش تمامی دستگاه های مسئول برای کاهش تصادفات در استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در رزمایش ترافیکی _ انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استقبال گرم خاص فرهنگ عشایر، طوایف و ایلات خوزستان که در طول تاریخ زبان‌زد بوده و همیشه از مهمانان به مطلوب‌ترین وجه و هرآنچه که داشتند، پذیرایی می‌کردند و ما فرزندان همان نسل‌ها هستیم.

وی خطاب به نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان حاضر در رزمایش افزود: ان‌شالله در ورودی‌های استان و شهرها پیام آور خوش آمدگویی همه مردم خوزستان به مهمانان عزیزی که وارد استان می‌شوند، باشید.

استاندار خوزستان بیان کرد: حضور شما (نیروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسان) در سختی‌ها، تنگه‌ها، دره‌ها، ارتفاعات و مناطق دور افتاده استان در کنار مردم یک آرامش وجودی ایجاد می کند و این آرامش بخشی از ایمان ما است.

حسینی محراب با اشاره به اینکه متاسفانه آمار تصادفات در سال جاری افزایش پیدا کرده است، گفت: امیدواریم با همت عالی و دلسوزی همه دستگاه‌ها بتوانیم با اصلاح مهندسی راه‌ها و مسیرهای ترددی و همچنین رفع مناطق حادثه‌خیز به ویژه محورهایی که در طول سال گذشته بیشترین حوادث را داشتند، باعث کاهش تصادف شویم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اورژانس، هلال احمر، راهداری، پلیس راهور، نیروهای انتظامی و سایر نیروها در بخش های مختلف هر کدام قهرمانان و فداکارانی هستند که برای ما و مردم تلاش می کنند.