شناسهٔ خبر: 129072 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

۴۵ گشت راهداری با ۴۲۰ نیروی راهدار در طرح نوروزی فعال هستند

رزمایش ترافیکی انتظامی نوروز 1402 خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در طرح راهداری نوروزی ۱۴۰۲ تعداد ۴۵ گشت راهداری با ۴۲۰ نیروی راهدار در طرح نوروزی فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در رزمایش ترافیکی _ انتظامی طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای آبان سال جاری راهداری زمستانه با بکارگیری توان و ظرفیت نیروهای راهداری و ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و سایر ارگان های خدمات رسان آغاز شد.

وی با اشاره به شرایط جویی امسال در خوزستان ، افزود : با تلاش های شبانه روزی راهداران در محورهای استان از انسداد راه ها جلوگیری به عمل آمد.

جولانژاد خاطر نشان کرد : با توجه به فعالیت مستمر دستگاه های خدمات رسان، طرح راهداری نوروزی از امروز ۲۳ اسفند آغاز و تا ۱۵ فرودین ادامه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : در نوروز ۱۴۰۲ ، ۳۵۱ دستگاه راهداری ، شامل ۱۰۵ دستگاه سبک، ۱۲۱ دستگاه نیمه سنگین، ۱۲۵ دستگاه سنگین فعال و به صورت آماده باش در جاده های استان مستقر هستند.