شناسهٔ خبر: 129076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده خبر داد:

نصب بیش از ۵۵۰ تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

DH6A1132.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده از نصب بالغ بر ۵۵۰ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علیرضا اکبری پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده گفت: با توجه به بهسازی راه های مواصلاتی شهرستان در نقاط ورود و خروج و همچنین نیاز مبرم محور ها نصب این تعداد تابلو در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به ۲۰ کیلومتر از جاده های شهرستان نقده روکش آسفالت و بهسازی شده اند و بیش از ۸۰ کیلومتر از این محور ها زیر بار خط کشی رفته اند.

اکبری پور اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی حریم جاده نیز بیش از ۳۲۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان رگلاژ و شانه سازی شده اند که  در طول این محورها ۱۳۷۴ عدد گاردریل  بازسازی شده و در مکان های مورد نیاز ۳۳۳ گاردریل جدید نصب شده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول سال ۱۴۰۱ ۱۰۰۰ تن نخاله برداری در محورهای مواصلاتی انجام گرفته است و ۴.۵ کیلومتر از حریم نیز ترانشه برداری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده یادآور شد: با توجه به آغاز فصل بهار و فرارسیدن عید نوروز تعداد ۲۳۵ عدد علائم ایمنی هشدار دهنده به منظور افزایش سطح آگاهی و ایمنی مسافرین نوروزی نصب شده است.