شناسهٔ خبر: 129094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رزمایش طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی آذربایجان غربی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد

c27f4f95-0864-4556-b0a3-a12a2d6de5c5.jpg رزمایش طرح نوروزی استان با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاون استاندار، فرمانده پلیس راه، فرمانده پلیس راهور، اکیپ های راهداری، انتظامی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و دیگر دستگاه های امداد رسان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی )، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بر حسب وظیفه ذاتی و برنامه ریزی هر ساله طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی این مدت همه همکاران در قالب افزون بر ۶۰  تیم راهداری با ۴۰۶ دستگاه ماشین آلات و ۱۰۰۰ نیروی راهدار در سطح محورهای استان مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

آرامون با اشاره به اینکه گشت ها نوروزی در این ایام پا برجا و مشغول رصد جاده ها هستند، ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه های استان به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه، پیامک و اپلیکیشن ۱۴۱ مشغول پاسخگویی به هرگونه سوال در خصوص اطلاعات وضعیت راه ها و هواشناسی مسیرها پاسخگو خواهند بود.

وی یادآور شد: همچنین طی این ایام همزمان با طرح نوروزی، پویش همراهان سفر ایمن در دو نقطه از استان با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با توجه همزمانی ماه رمضان و این ایام، شاهد تغییر الگوی سفر از روز به شب هستیم که همه همکاران راهداری در کنار پلیس راه با رصد محورها مشغول خدمت رسانی خواهند بود.