شناسهٔ خبر: 129107 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد :

پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های استان بوشهر در آستانه نوروز

معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  بوشهر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز عملیات پاکسازی و زیبا سازی حریم راه های این استان در دستور کار راهداران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) حمیدرضا حیدری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز عملیات پاکسازی و زیبا سازی حریم راه های این استان در دستور کار راهداران قرار گرفت.

حیدری ادامه داد: به باتوجه به در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و همچنین به منظور افزایش ایمنی حریم راه ها و سامان دهی محورهای استان بوشهر، طرح پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها در قالب اکیپ ویژه راهداری در دستور کار راهداران این اداره کل قرار گرفت.

حیدری تاکید کرد: پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها می تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفاء نماید.

وی خاطرنشان ساخت: راهداران پر تلاش این اداره کل بر اساس ماده ۷ آیین نامه حریم راهها مبنی بر ممنوعیت ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راه ها و حریم قانونی آنها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه شود، اقدام به جمع آوری موارد ذکر شده و انجام وظایف قانونی خود می نمایند.حیدری عنوان کرد: زیباسازی و پاکسازی حریم راهها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.