شناسهٔ خبر: 129134 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

آغاز طرح نوروزی راهداری در استان اردبیل

وثوقی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آغاز طرح نوروزی راهداری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی که در برنامه زنده تلویزیونی تزه گون شبکه سبلان سخن می گفت با بیان اینکه طرح نوروزی ۱۴۰۲ازامروز تاریخ ۲۴ اسفند تا۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد گفت:هدف از اجرای این طرح رضایتمندی مردم در حوزه حمل ونقل و راهداری وارائه خدمات مطلوب و کیفیت بالای خدمات است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیـل اشاره به اینکه در طول اجرای این طرح راهداران پرتلاش استان به صورت شبانه روزی در تمامی محورها و گردنه های استان مستقر هستند افزود:با توجه به حاکمیت هوای سرد در استان اردبیل و طبق تجربه های قبلی اکیپ های زمستانی راهداری نیز در گردنه ها و راهدارخانه های استان مستقر هستند تا مسافران سفری ایمن و آرام داشته باشند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در حوزه راهداری ایمن سازی محورها انجام خط کشی،نصب،تعمیر و شستشوی علائم،تابلوها و پاکسازی و منظر آرایی جاده ها را یادآور شدو اظهار کرد:در تمامی محورها راهداران عملیات لکه گیری، آسفالت و نصب بنرهای اطلاعاتی نوروزی را انجام داده اند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ ناوگان راهداری استان اردبیل با بیش از ۲ هزار راننده دربخش حمل ونقل در خدمت مردم و مسافران هستند ادامه داد:در این ایام تشدید نظارت ها برترمینال های مسافربری شرکت ها و ناوگان هابصورت مستمر انجام وبا هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود:تلفن های پاسخگوی راهداری،مدیریت ترمینال و ۱۱۰ و۱۲۰ پلیس در ۴ نقطه از اتوبوس ها نصب شده است تامسافران هرگونه انتقاد وشکایت خود از عملکرد شرکت و رانندگان را به این شماره هااطلاع دهند.

وثوقی در طول اجرای طرح نوروزی به همکاری و تعامل پلیس راه و راهداری اشاره کرد و گفت: گشت های تلفیقی پلیس و راهداری در جاده ها حضور خواهند داشت تا مسافران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه داده و طبق سنوات گذشته شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

وی اظهار کرد:راهداری استان در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان و امدادی با تمام امکانات آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است وهمزمان با سراسر کشورجهت استراحت مسافران و ایجاد شور و نشاط  از امروزطرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن  در ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل با  برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت های مسافربری و شرکت های حمل‌ونقل را با سامانه ۱۴۱ راهداری که کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند اطلاع دهند.