شناسهٔ خبر: 129252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با نزدیک شدن به نوروز انجام شد؛

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیر کل راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن تبریز

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرفی گفت: ضرورت دارد در ایام نوروز خدمات دهی به مسافران و گردشگران به بهترین نحو انجام شود و خدمات بین راهی، درون شهری و جاده‌ای هم تقویت شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)؛همزمان با حضور دکتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه بخشی زاده مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و سایر اعضای شورا از مرکز مدیریت راه های استان (مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان) بازدید بعمل آمد.

در این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود: ضرورت دارد در ایام نوروز خدمات دهی به مسافران و گردشگران به بهترین نحو انجام شود و خدمات بین راهی، درون شهری و جاده‌ای هم تقویت شوند.

وی افزود: در ایام نوروز خدمات دهی در شهر به صورت نیمه تعطیل در می آید از همین رو باید برای ارائه خدمات بهتر به مردم شهر و مهمانان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا با مشکل مواجه نشویم.

در ادامه این بازدید علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد مرکز مدیریت راه ها و همچنین برنامه ها و اقدامات اداره کل در راستای ایمن سازی جاده ها و تسهیل و بهبود سفرهای نوروزی در سطح جاده های استان را برای حاضرین ارائه کرد.