شناسهٔ خبر: 129272 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

پروازهای نوروزی فرودگاه تبریز به بیش از ۷۰۰ پرواز رفت و برگشت می‌رسد

فرودگاه تبریز مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت : عملیات نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از ۲۵ اسفند آغاز میشود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و پروازهای نوروزی این فرودگاه به بیش از ۷۰۰ پرواز رفت و برگشت می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تعداد پروازهای نوروزی فرودگاه تبریز با رشدی کم سابقه به بیش از ۷۰۰ پرواز رفت و برگشت میرسد.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت : عملیات نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از ۲۵ اسفند آغاز میشود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت که در این مدت ۱۷ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی عهده دار جابجایی مسافرین نوروزی فرودگاه تبریز خواهند بود.

 آذریافزود: شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، قاضی پاشا ، ازمیر ، دنیزلی و مقاصدی مانند دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزء پرتقاضاترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه تبریز وی در خصوص برنامه های فرهنگی ویژه نوروز در فرودگاه تبریز هم گفت: مراسم نورافشانی همزمان با تحویل سال، اجرای موسیقی زنده در سالن ترمینال و برگزاری جشنواره‌های مختلف عکاسی و نقاشی و هم چنین اجرای برنامه " افطاری ساده" پس از آغاز ماه مبارک رمضان از مهم ترین برنامه های فرهنگی هنری فرودگاه تبریز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خواهد بود.