شناسهٔ خبر: 129284 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان انجام شد؛

بازدید از روند اجرای پروژه بهسازی ترمینال فرودگاه شهدای زاهدان

فرودگاه زاهدان با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، از روند اجرای پروژه بهسازی ترمینال فرودگاه شهدای زاهدان بازدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از روند اجرای پروژه بهسازی ترمینال فرودگاه شهدای زاهدان بازدید کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه بهسازی سقف ترمینال فرودگاه زاهدان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و راستای ارائه تسهیلات و خدمات رسانی مطلوب به مسافران، زیباسازی و نورپردازی فضای ترمینال، عملیات بهسازی سقف ترمینال فرودگاه زاهدان در دستور کار اداره کل قرار گرفت و هم اکنون در حال انجام است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان؛ وی افزود؛این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت کارشناسان دفتر توسعه و بهسازی فرودگاه زاهدان در حال انجام است.

گفتنی‌است در راستای ارائه تسهیلات و زیباسازی محوطه های فرودگاه عملیات بهسازی و رنگ آمیزی جداول محوطه ایرساید و لندساید فرودگاه زاهدان نیز در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون در حال انجام است.