شناسهٔ خبر: 129285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان بوشهر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  بوشهر معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در آستانه سفرهای نوروزی، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حامل مواد سوختی در محورهای استان تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) مهدی شهابی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در آستانه سفرهای نوروزی، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حامل مواد سوختی در محورهای استان تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع شد.

شهابی اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود سفرهای نوروزی به دلیل تقارن با ماه رمضان، زودتر شروع می شود، به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی در جاده ها، تردد وسایل نقلیه سنگین از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در برخی محورهای استان ممنوع است.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی با پلیس راهور ناجا، تردد انواع کامیون و کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۷ روز پنجنشبه ۲۵ اسفند تا پایان روز ۱۴ فروردین سال آینده در محورهای اصلی استان ممنوع است.

شهابی در خصوص محدودیت در محور دالکی- کنارتخته به عنوان شریان ارتباطی استان های بوشهر و فارس افزود: تردد نواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی از ۲۴اسفند سالجاری تا پایان ۱۴ فروردین ممنوع است.

به گفته وی، در محور ساحلی بوشهر- بندریگ- گناوه نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استنثا حامین مواد سوختی از ۲۶ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع است.