شناسهٔ خبر: 129291 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خبر داد؛

آمادگی ۳۴ اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲

معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  بوشهر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آمادگی کامل ۳۴ اکیپ راهداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات برای رفع نواقص و کاستی های موجود در محورهای مواصلاتی انجام شده و با توجه افزایش تردد پیش از موعد به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تشدید نظات ها انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) حمیدرضا حیدری معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آمادگی کامل ۳۴ اکیپ راهداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات برای رفع نواقص و کاستی های موجود در محورهای مواصلاتی انجام شده و با توجه افزایش تردد پیش از موعد به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تشدید نظات ها انجام خواهد شد.

وی گفت: این اداره کل از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد تا خدمت‌رسانی کاملی را در ایمنی عبور و مرور مسافرین نوروزی، طی ایام طرح نوروزی داشته باشد.

حیدری با اشاره به شروع طرح نوروزی راهداری از ۲۴ اسفندماه گفت: ۲۰۰ راهدار در کنار ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات راهداری در راستای تامین ایمنی مسافرت ها فعال هستند.

وی ادامه داد: درطرح نوروزی راهداری و حمل ونقل جاده ای بوشهر ۱۶ راهدارخانه و ۳۴ گروه گشت راهداری مشارکت دارند و در طول سفرهای نوروزی آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند.

حیدری عنوان کرد: تمامی تمهیدات برای رفع نواقص و کاستی های موجود در محورهای مواصلاتی در حال انجام است و می‌توان از لکه‌گیری محورهای مواصلاتی، آشکارسازی نقاط پر حادثه، خط کشی محورهای شریانی و اصلی، پاکسازی، تسطیح و رگلاژ حریم و شانه راه ها به عنوان مهمترین فعالیت ها یاد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مسافرین و هموطنان عزیز می توانند با شماره گیری ۱۴۱ از خدماتی همچون اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در محور ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهری استفاده کنند.