شناسهٔ خبر: 129298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد؛

بررسی ۳۵۶ مورد تعیین تکلیف و طرح پرونده در معاونت شهرسازی و معماری در سال۱۴۰۱

بررسی 356 مورد تعیین تکلیف و طرح پرونده در معاونت شهرسازی و معماری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برگزاری ۸ جلسه کارگروه امور زیربنایی، ۶۵ جلسه کمیسیون ماده پنج و بررسی و تعیین تکلیف ۲۶۳ پرونده در معاونت شهرسازی و معماری طی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با تلاش همکاران در معاونت شهرسازی و معماری در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۸ جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری و آمایش سرزمین برگزار کنیم که در مجموع ۱۱۱ پرونده طرح موضوع، حل و فصل و تعیین و تکلیف شدند که شامل تصویب ۳ طرح هادی روستایی در روستاهای برف آباد، امیرآباد و قره گوزلو می باشند.

آهکی از تصویب یک مورد طرح کارگاهی در سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: ۶۵ جلسه کمیسیون ماده ۵ امسال برگزار شد که علاوه بر طرح و تصویب ۲۶۴ پرونده موردی، طرح تفصیلی شهرصحنه نیز به تصویب رسید و علاوه بر آن ضوابط تشویقی بافت فرسوده شهر کرمانشاه مصوب شد که جزو شهرهای مهم در حوزه بافت‌های ناکارآمد شهری محسوب می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: موضوعات مربوط به نهضت ملی مسکن نیز در شهرهای کرمانشاه، پاوه، روانسر، جوانرود، تازه آباد، گیلانغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب، کرندغرب، هرسین، سنقر، کنگاور و صحنه مصوب شد.

گفتنی است ثبت این تعداد بررسی و تعیین تکلیف موضاعات مطرح شده در سال ۱۴۰۱ نسبت به سالهای گذشته، در حوزه معاونت معماری و شهرسازی این اداره کل کم سابقه بوده است.