شناسهٔ خبر: 129302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرانق خبر داد؛

تعمیر و مرمت بیش از ۲ هزار علائم رانندگی در محورهای خرانق جهت ایجاد سفری امن برای مسافران نوروزی

خرانق رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرانق از اتخاذ تمهیدات لازم این اداره برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، علی هاتفی اردکانی رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرانق با بیان اینکه خرانق به‌خاطر قدمت تاریخی که دارد، یکی از ارزشمندترین دیدنی‌های این مرزوبوم محسوب می‌شود، اظهار کرد: روستای خرانق در مرکز بخش خرانق در شهرستان اردکان قرار دارد و مکان‌های دیدنی زیادی از جمله یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین قلعه‌های مسکونی استان یزد، حمام، کاروان‌سرا، پل، مسجد و منارجنبان را در خود جای‌داده است که اکثر آن‌ها ثبت ملی شده‌اند.

وی با اشاره به طریق‌الرضا بودن خرانق، افزود: مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرانق تمهیدات لازم را برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرانق تصریح کرد: تعمیر و مرمت بالغ‌بر ۲ هزار و ۳۴۲ علائم عمودی اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی راه‌ها از جمله اقداماتی است که این اداره برای استقبال از نوروز انجام داده است.

هاتفی اردکانی ادامه داد: در قالب ۴۴۲ تن آسفالت سرد و گرم، بالغ‌بر ۲۷۲ مترمربع از راه‌های خرانق لکه‌گیری شده است.

وی گفت: مجتمع خدمات رفاهی خورشید ساغند به‌صورت مستمر توسط رابط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرانق بازدید می شود و پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خرانق در پایان با تاکید بر اینکه در طول محورهای مواصلاتی این اداره بر نحوه خدمات رسانی به مسافران توسط ناوگان مسافربری نظارت دقیقی وجود دارد ابراز کرد: هدف راهداری ارائه ایمن ترین وباکیفیت ترین خدمات به مسافران است و در این زمینه هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهد داد.

برچسب‌ها: