شناسهٔ خبر: 129307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان مطرح کرد:

کمبود شدید نیروی راهدار در شهرستان اردکان

اردکان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان گفت: باتوجه‌به تعداد و طول محورهای مواصلاتی و روستایی اردکان، این اداره با کمبود شدید نیروی راهدار مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، علی جمشیدی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان موضوع حائز اهمیت در راهداری را نگهداری و برقراری شرایط ایمن و پایدار در جاده‌ها عنوان کرد و گفت: این اداره در راستای شرح وظایف خود تلاش می‌کند تا کاربران جاده‌ای سفری ایمن و باکیفیت داشته باشند که این موضوع با توجه در پیش بودن ایام نوروز با شدت بیشتری در حال پیگیری است.

وی افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی گشت‌ها و نظارت‌ها افزایش‌یافته است به‌نحوی‌که گشت‌های راهداری از ساعت ۸ لغایت ۲۴ شب در طول محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر و به ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای می‌پردازند.

جمشیدی با اشاره به تعداد نیروهای راهدار در محورهای شهرستان اردکان اظهار کرد: از لحاظ استاندارد و باتوجه‌به حوزه راهداری این شهرستان، به‌ازای هر محور باید ۴ نیروی راهدار وجود داشته باشد و این در شرایطی است که تعداد نیروهای راهدار این شهرستان در مجموع ۸ نفر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان با بیان اینکه کمبود نیروی راهدار در این شهرستان به‌وضوح دیده می‌شود، گفت: محورهای اردکان - نایین، اردکان - چوپانان، اردکان - هامانه و مسیرهای روستایی مانند روستای حاجی‌آباد، روستای چاهک، روستای عقدا و ۷ راه روستایی دیگر از محورهای حوزه راهداری این شهرستان است که در برخی از این راه‌ها تنها دونیرو فعالیت می‌کنند و باتوجه‌به استانداردها تعداد این نیروها باید ۲۵ نفر باشد.

برچسب‌ها: