شناسهٔ خبر: 129309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاتم خبر داد؛

افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی شهرستان خاتم در آستانه سفرهای نوروزی

خاتم رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاتم با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای سفرهای نوروزی در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاتم گفت: برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، سید رضا قاسمی پناه با اشاره به آمادگی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان برای سفرهای نوروزی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های کشیک نوروزی، برگزاری گشت‌های راهداری و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان خاتم به علت پتانسیل بالای گردشگری که دارد پیش‌بینی می‌شود شاهد حجم گسترده‌ای از مسافران نوروزی باشد تصریح کرد: در راستای ایجاد سفرهای ایمن و باکیفیت در ایام نوروز نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان، شناسایی و تمهیدات لازم در زمینه جلوگیری از خطرات و تصادفات احتمالی اندیشیده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خاتم با تأکید بر اینکه با توجه در پیش بودن ایام نوروز نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری افزایش‌یافته است اظهار کرد: نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های مسافربری، کنترل ساعات کار مجاز رانندگان مسافری و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران از مواردی است که در نظارت‌ها بر آن دقت می‌شود.

قاسمی پناه یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خاتم برای انجام یک سفر ایمن و باکیفیت در ایام نوروز را نظارت از نحوه خدمات‌دهی مجتمع‌های خدمات رفاهی بیان و خاطرنشان کرد: به‌صورت مستمر از تمامی مساجد و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی بازدید و نحوه خدمات‌رسانی آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و همچنین سعی شده است با ایجاد نوروز گاه هایی در طول محورهای مواصلاتی این شهرستان و توقف رانندگان از خستگی بیش از حد آنها که افزایش تصادفات را به دنبال دارد جلوگیری کنیم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خاتم در پایان اظهار کرد:  بخش عمده‌ای از چراغ‌های چشمک‌زن بازبینی و سرویس شده است و پیش‌ازاین شستشوی تابلوها و علائم راهنمایی انجام شده بود که با بارندگی اخیر به شستشوی مجدد نیاز دارد که  این امر نیز در حال انجام است.

برچسب‌ها: