شناسهٔ خبر: 129313 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

برگزاری مراسم معارفه فرمانده پایگاه بسیج مقاومت بسیج ره پویان ولایت

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مراسم معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید ره پویان ولایت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، فرمانده بسیج ادارات استان، فرمانده بسیج حوزه شهید طرحچی و اعضای شورای پایگاه بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ سرهنگ کهنسال فرمانده بسیج ادارات شهرستان خراسان رضوی با قدردانی از یوسف زاده از وی به عنوان چهره ای خوشنام، ارزشی و مدیری توانمند یاد کرد و اظهار داشت: نگاه جهادی، بسیجی و بصیرت بالای ایشان یکی از شاخصه های اصلی در افتخارآفرینی ها و موفقیت های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی است.

کهنسال با تشریح سه راهبرد در بسیج استان با عناوین راهبرد امنیتی و دفاعی، عقیدتی و فرهنگی و خدمت رسانی اقدامات و برنامه ریزی در این خصوص در راستای منویات مقام معظم رهبری با محوریت جهاد تبیین را خواستار شد.

فرمانده بسیج ادارات استان با قدردانی افراد پیشین در تصدی فرماندهی پایگاه بسیج، از قبول مسئولیت حجت الاسلام سلیمانی تشکر و قدردانی نمود.

یوسف زاده نیز اظهار داشت: بسیج یک نام نیست؛ بلکه یک فرهنگ است. فصل مشترک ما در این خصوص خدمت رسانی به مردم است که باید سعی شود تا با هم افزایی ها و هماهنگی ها بین ارکان این خدمات در زندگی مردم جاری و ساری گردد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اعلام داشت؛ همواره از برنامه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... مورد پیش بینی بسیج پایگاه حمایت و از همدلی، هم افزایی و صمیمیت بین ارکان مجموعه علاوه بر افراد، خبر داد.

در ادامه جلسه ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و یاربی مدیر حراست به ارایه گزارش اجمالی در خصوص فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی استان پرداختند.

گفتنی است این جلسه با اهدای حکم به حجت الاسلام سلیمانی پایان یافت.