شناسهٔ خبر: 129317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی شبانه روزی راه و شهرسازی استان بوشهر در ایام نوروز

احمد زاده سرپرست روابط عمومی بوشه رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر از آمادگی پاسخگویی راه و شهرسازی استان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر حسین احمدی زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی در استان بوشهر اظهار داشت: اداره ‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر با هماهنگی اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، پیش‌بینی‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های مناسب را برای استقبال از ایام نوروز و سفرهای نوروزی بعمل آورده، همچنین پاسخگویی به مردم عزیز را در اولویت کاری قرارداده است.

احمدی زاده خاطرنشان کرد: تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، اطلاعات راه‌ها، اطلاعات قطارها و اطلاعات پرواز به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به مردم عزیز است.

وی بیان داشت: مسافران جاده‌ای به منظور کسب اطلاعات در مورد وضعیت جاده‌ها، مسافت‌ها و انتخاب بهترین مسیر می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند همچنین شماره‌ ۱۳۴ هواشناسی، ۵۱۴۹ اطلاعات قطارها ، ۱۵۵۰ امداد دریایی در بنادر و ۱۹۹ اطلاعات پروازها نیز بصورت شبانه روزی فعال و آماده ارائه خدمات هستند. 

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص اقدامات بعمل آمده برای مسافران نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان شدن این ایام با نوروز اظهار داشت: با توجه بر فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در ایام نوروز، هماهنگی‌های لازم با اعضای شورای هماهنگی و ستادهای مختلف نوروزی در استان انجام پذیرفته و پیش بینی‌ها لازم در جهت آسایش شهروندان، مسافران و رعایت شئونات اسلامی بعمل آمده است.

احمدی زاده در پایان سفری ایمن برای تمامی مسافران آرزو ‌کرد. یادآوری می‌شود شهروندان برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه راه‌های کشور، قطارها، هواپیماها و وضعیت هوای کلیه مسیرها می توانند به پایگاه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه و از طریق این سایت از لینک سایتهای سازمانهای تابعه وزارتخانه استفاده کنند.