شناسهٔ خبر: 129378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی البرز

بازدید از پایانه شهید کلانتری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز در حاشیه بازدید از پایانه شهید کلانتری کرج با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی همزمان با سراسر کشور از روز ۲۵ اسفندماه سال جاری در استان البرز آغاز شده است، افزود: با افزایش مسافرت‌ها در حال حاضر  ترافیک در محورهای مواصلاتی استان هشت درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه درباره وضعیت حمل ونقل مسافر توضیح داد و گفت: از روز ۲۵ اسفند و همزمان با آغاز این طرح، هشت هزار و ۸۵۶ مسافر طی ۵۷۸ سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی البرز جابه‌جا شده‌اند.

این مسئول با تاکید براینکه همه تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بر ایجاد سفری ایمن برای هموطنان معطوف شده است، افزود: ۱۹ راهدارخانه ثابت و سیار برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان فعال است تا در صورت نیاز به مسافران خدمات ارائه کنند.

مدیرکل راهداری البرز بیان کرد: همچنین در حال حاضر ۱۸۰ نیروی راهداری استان در قالب ۴۰ تیم به همراه ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

زندی‌فر در پایان گفت: از مسافران تقاضا می‌شود قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و بهترین مسیر را برای حرکت انتخاب کنند.