شناسهٔ خبر: 129413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه:

محورهای مواصلاتی ابرکوه به صورت ۲۴ ساعته تحت نظارت گشت‌های راهداری است

ابرکوه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ابرکوه از فعالیت تمامی گشت های راهداری این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، عظیمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و آمادگی نیروهای راهداری این شهرستان و تدابیر اندیشیده شده در زمینه ی حفظ راه ها اظهار کرد: برای انجام سفرهای ایمن و با کیفیت لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که خوشبختانه، مراحل لکه‌گیری مسیرهای مواصلاتی شهرستان به طول ۴۰ کیلومتر رو به اتمام است.

وی افزود: شستشوی بیش از ۷ هزار تابلو در محورهای مواصلاتی این شهرستان، انجام دو مورد آشکارسازی دماغه و تعمیرات چراغ‌های چشمک زن در مسیرها نیز از دیگر اقدامات اداره راهداری شهرستان ابرکوه در راستای آمادگی سفرهای نوروزی بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه با بیان اینکه احیا خط‌کشی مسیرها از دیگر برنامه‌های مهم این اداره است، عنوان کرد: برای احیا ۲۰ کیلومتر از خط‌کشی مسیرها و محوهای مواصلاتی این شهرستان برنامه ریزی هایی انجام شده که تلاش داریم هر چه سریع تر مراحل خط‌کشی را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای راهداری در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تصریح کرد: دو گشت اداره راهداری شهرستان ابرکوه در حال حاضر فعال هستند و برای ایام نوروز نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب تمامی گشت‌های راهداری این شهرستان فعال هستند.

عظیمی از آمادگی مجتمع های خدماتی رفاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: از هر دو مجتمع خدماتی رفاهی در این شهرستان به صورت مرتب بازدید به عمل آمده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این دو مرکز آماده ارائه خدمات با کیفیت به مسافران نوروزی هستند.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه در پایان با بیان اینکه سه شرکت مسافربری در این شهرستان وجود دارد، ابراز کرد: هر سه شرکت مسافربری آمادگی کامل را برای ارائه خدمات دارند و از نظر سرویس و حمل ونقل مشکلی ندارند و پیش‌فروش بلیط‌ها نیز هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فعال است.

برچسب‌ها: