شناسهٔ خبر: 129417 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان اعلام کرد؛

افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی شهرستان اردکان در آستانه تعطیلات نوروز

اردکان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان از افزایش نظارت و بازرسی از مجتمع های خدمات رفاهی این شهرستان در آستانه شروع تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، علی جمشیدی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی در استان یزد گفت: شهرستان اردکان یکی از شهرستان های مهم از نظر موقعیت جغرافیایی و دارای یکی از مهمترین راه های مواصلاتی در استان یزد است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی و افزایش سفرها به مقصد استان یزد در جهت افزایش آمادگی و کاهش تصادفات تاکنون جلسات متعدد و مستمری با هدف هماهنگی لازم با تشکل های صنفی مرتبط با حمل ونقل جاده ای برگزار شده است.

جمشیدی ادامه داد: تعیین و فعالیت اکیپ های گشت راهداری در ایام نوروز و لزوم برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در جهت رفاه مسافران استان از جمله این موارد هستند.

وی با اشاره به تدابیر و برنامه های این شهرستان در راستای آمادگی برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: بازدید از تمامی محورهای حوزه استحفاظی، لکه گیری و پر کردن چاله های موجود در محورهای حوزه استحفاظی به طول ۳۰ کیلومتر، بازدید از ۱۰ مجتمع بین راهی و نظارت بر عملکرد آنها و تشکیل ۴ جلسه با حضور فرماندار برای پیگیری و هماهنگی های لازم در راستای آمادگی برای سفرهای نوروزی از جمله اقدامات انجام شده در مرحله اول است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان با اشاره به اهمیت سلامت آسفالت‌ها و خوانا بودن تابلوها و علائم راهنمایی‌ورانندگی در مسیر به‌گونه‌ای که راننده در شب برای خواندن این تابلوها با مشکل روبه‌رو نباشد، گفت:  شستشوی تابلوهای حوزه استحفاظی، خط‌کشی محورهای حوزه استحفاظی به طول ۴۷ کیلومتر، شن‌ریزی شانه‌های راه به طول ۳۷ کیلومتر، جلوگیری از تردد بارهای اضافه در حوزه استحفاظی و اجرای آسفالت ریگلاژی در برخی از محورهای مواصلاتی به طول ۱۰ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در راستای آمادگی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردکان است.

برچسب‌ها: