شناسهٔ خبر: 129448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی مسافربری بوشهر تشدید می‌شود

نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی مسافربری استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آمادگی کامل این اداره کل جهت استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: نظارت بر عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی مسافربری تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آمادگی کامل این اداره کل جهت استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: نظارت بر عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی مسافربری تشدید می شود.

وی اظهار داشت: براساس شیوه نامه‌های ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، فعالیت نوروزی اداره کل نیز آغاز و از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می شود.

اخترشناس با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی مسافری خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل با تاکید بر حرکت در زمان مقرر، توقف در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز در مساجد و نمازخانه های بین راهی، صرف غذا، هماهنگی با پلیس راهور به منظور نظارت کافی در خصوص جلوگیری از سوار و پیاده نمودن مسافران در خارج از پایانه های مسافری، کنترل تجهیزات ایمنی ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافری مورد توجه و بازرسی ویژه قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: در راستای رضایتمندی مسافران درباره حرکت به موقع در ابتدای سفر یا توقف غیرضروری در حین سفر و نادیده گرفتن حقوق مسافران این طرح با حساسیت ویژه اجرا می شود تا مسافران در زمان مناسب به مقصد برسند.

اخترشناس در پایان با اشاره به آمادگی ۵۹۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۱۲۳۵ راننده برای خدمات به مسافران نوروزی استان یادآور شد: علاوه بر میز خدمت در پایانه های مسافری استان، مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در طول شبانه روز تماس حاصل کرده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.