شناسهٔ خبر: 129476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی:

۵۰۰ میلیارد تومان برای مسیر لامرد به خنج تامین اعتبار شده است

کلنگ زنی لامرد -خنج مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ و ۲۰۰ میلیارد تومان هم با موافقت معاون اجرایی رئیس جمهور برای محور لامرد به خنج تامین اعتبار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، محسن احمدی مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی در آیین شروع مجدد عملیات اجرایی قطعه دوم محور لامرد - خنج اظهار داشت: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی ۳۰۰ میلیارد از محل ماده ۵۶ و ۲۰۰ میلیارد هم با موافقت معاون اجرایی رئیس جمهور برای محور لامرد به خنج تامین اعتبار شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های موسوی، شرکت ایمیدرو هم پای کار آمده است؛ بنابراین، امیدواریم تا خردادماه کارهای زیرساخت این مسیر انجام شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بی‌توجهی به بحث ترانزیت در این مسیر گفت: بزرگراه لامرد-پارسیان پروژه‌ای نبوده که تا امروز معطل بماند که الآن کارهای مطالعاتی‌اش انجام شود.

احمدی خاطرنشان کرد: هرچه مسیرهای ترانزیتی‌مان را با تاخیر راه بیندازیم کشور آسیب می‌بیند و هرچه زودتر این پروژه‌ها عملیاتی و محقق شوند مباحث اقتصادی و مالی خوبی هم برای کشور و هم منطقه دارند.