شناسهٔ خبر: 129508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۲۱ هزار راهدار برای سفر ایمن هم میهنان در راه‌های کشور حضور دارند

گلستان معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه رسالت سازمانی ما برای نوروز،حفظ ایمنی مسافران و سفرهای آنان است,گفت: ۲۱ هزار راهدار در طول راههای کشور برای سفرهای ایمن مردم در ایام نوروز آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محمد تیموری در بازدید از ایستگاه دوم طرح پویش همراهان سفر ایمن استان واقع در مجتمع خدماتی رفاهی باران محور گرگان- علی آباد به همراه مدیرکل روابط عمومی سازمان و سرپرست مرکز مدیریت راههای کشور، افزود: هماهنگی های لازم نیز با صنوف بخش حمل و نقل مسافری و باری برای افزایش ایمنی و راحتی مردم انجام شده است.

به گفته وی،طرح پویش همراهان سفر یکی از طرح های مهم نوروزی سازمان برای افزایش ایمنی سفرهاست که در یکصد نقطه از مجتمع های خدماتی و در گلستان در ۴ ایستگاه ورودی و خروجی و مرکزی استان فراهم شده تا رانندگان با توقف و استراحت کوتاه و تجدید قوا در محیطی شاد و مفرح به ادامه سفر خود بپردازند.

وی با تقدیر از عملکرد اداره کل استان جهت کاهش تلفات جاده ای،آمار این استان را کاهشی اعلام کرد و گفت: طرح کاهش منفی ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بعنوان یکی دیگر از طرح های مصوب کمیسیون ایمنی راههای کشور است که درکاهش سرعت وسایل نقلیه و شدت تصادفات و میزان فوتی ها بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به وجود همدلی و هدف گذاری میان سازمانی با اعضای ستاد حمل و نقل و کمیسیون ایمنی راهها، اظهار داشت: هرجا هماهنگی و همدلی با حسایت مقامات استانی حاصل شده، نتایج آن صدمات کمتربر کاربران جاده ای بوده است.