شناسهٔ خبر: 129510 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

درج قیمت روی بلیت هواپیما الزامی است/ برخورد با شرکت‌های هواپیمایی متخلف و سایت‌های غیرمجاز ادامه دارد

هواپيمايي معراج رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: درج قیمت روی بلیت هواپیما الزامی است و برخورد با شرکت‌های هواپیمایی متخلف و سایت‌های غیرمجاز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: طی چند روز اخیر به دلیل افزایش درخواست و نرخ بلیت هواپیما با تخلفاتی مواجه شدیم که بخشی از تخلفات را سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی بررسی کرد.

محمدی‌بخش افزود: به تخلفات شرکت‌های هواپیمایی به عنوان متولیان اصلی،آژانس‌ها و سایت های فروش و تنوعی که در عرضه داشتند رسیدگی شد و با آنها که از تذکر، ابلاغ یا حالت تعلیق فراتر رفته بودند، ضمن اعلام جرم، برخورد شد که این برخورد با متخلفین این حوزه تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که  درحال حاضر مهم‌ترین دغدغه سازمان هواپیمایی تخلفات سایت های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما است، خاطرنشان کرد: به این سایت‌ها اعلام جرم کرده‌ایم و انتظارداریم به این تخلفات رسیدگی شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد : بسیاری از مردم از نحوه تهیه بلیت به دلیل کمبود آن ناراضی بودند که البته این کمبودها به دلیل عرضه و تقاضا است.

وی در خصوص درج قیمت بلیت صراحتأ گفت: درج قیمت روی بلیت الزامی است زیرا ارزش افزوده و سایرپرداخت‌ها براین اساس مشخص می‌شود.