شناسهٔ خبر: 129562 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در آستانه سال جدید؛

آمار نشست و برخاست و تعداد مسافران جابجا شده در فرودگاه‌های استان مازندران اعلام شد

فرودگاه ساری در آستانه سال جدید، آمار نشست و برخاست و تعداد مسافران جابجا شده در فرودگاه‌های استان مازندران طی ۱۱ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره کل فرودگاه‌های استان مازندران در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، ۳۹۳۰۴۵ نفر مسافر داشته است که تعداد مسافرین داخلی ۳۶۳۲۰۹ نفر و مسافرین خارجی ۲۹۸۳۶ نفر بوده‌اند.

همچنین در خصوص پروازهای نشست و برخاست ورودی و خروجی فرودگاه‌های استان مازندران، ۳۵۸۵ پرواز داخلی و ۲۳۸پرواز خارجی برقرار شده است.

شایان ذکر است در آستانه عید نوروز،از ۲۴ اسفندماه لغایت ۲۷ اسفندماه، اداره کل فرودگاه‌های استان مازندران، ۳۰ پرواز نشست و برخاست داخلی، ۳۴ نشست و برخاست کلی و ۴ پرواز نشست و برخاست خارجی را در برنامه داشته است که در این میان جمع کل مسافرین داخلی ۳۵۵۹ نفر بوده است.

مطابق آمار، تعداد مسافرین داخلی ورودی ۱۷۸۳ و خروجی ۱۷۷۶ بوده است و در مورد تعداد مسافرین خارجی نیز مسافر ورودی ۲۶۹ نفر و مسافر خروجی ۲۶۹ نفر بوده است.
گفتنی‌است کل مسافرین جابجا شده در فرودگاه‌های استان مازندران طی مدت یادشده ۴۰۹۷ نفر بوده است که برای این بازه زمانی، رقم قابل توجهی است.