شناسهٔ خبر: 129571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری ایلام اعلام کرد؛

استقرار ۱۵ ایستگاه راهداری در محورهای استان ایلام

ایستگاه راهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از استقرار ۱۵ ایستگاه راهداری با هدف ایمنی بیشتر در طرح راهداری نوروزی در محورهای استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ علی روان اظهار داشت: در ایام نوروز گشت های فعال راهداری در جاده ها حضور خواهند داشت تا مسافران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه داده و طبق سنوات گذشته شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

وی افزود: انجام خط کشی، نصب، تعمیر و شستشوی علائم،تابلوها و پاکسازی و منظر آرایی جاده ها، لکه گیری، آسفالت و نصب بنرهای اطلاعاتی نوروزی از جمله اقدامات انجام شده در راههای استان است.

روان به اجرای پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به تقارن ایام تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد اقامه نماز استان و با هدف فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی،کاهش سوانح رانندگی و ترویج ارزش های دینی و مذهبی و اقامه نماز در سفرهای نوروزی این پویش در قالب برنامه های فرهنگی،هنری،مذهبی و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ مجتمع خدمات بین راهی در استان در کنار ۷ راهدارخانه ثابت در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

معاون راهداری ایلام عنوان کرد: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز هرگونه سفر جاده با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.