شناسهٔ خبر: 129590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان با صدور پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، متن پیام تبریک مرتضی شیروانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار نویدبخش تغییر، تحول و دگرگونی است. پایان یافتن زمستان و شکوفایی فصل رویش، جلوه‌ای زیبا از قدرت آفریدگار است و بر ماست تا قدر شکوه اعجازانگیز این طبیعتِ سحرانگیز را بدانیم و آمدن فصل لطافت و روشنی را به فرصتی برای دوستی و همگرایی بدل کنیم.

سالی که گذشت با همه فراز و نشیب ها ، به لطف پروردگار شاهد بارش برف و باران فراوان در استان بودیم که این موضوع تلاش راهداران را دوچندان کرد ولی راهداران با همه سختی ها با از خودگذشتگی و فداکاری توانستند تردد ایمن را  درمحورهای مواصلاتی استان برقرار نمایند، که از همین جا به همه راهداران استان خداقوت و خسته نباشید می گویم.

اینجانب فرا رسیدن بهار سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و تلاقی آن با بهار دل‌های مومنان، ماه پرخیر و برکت رمضان را محضر خدمت همه هم وطنان الخصوص خدمت مقام معظم رهبری، خانواده شهدا ، هم استانی ها و خانواده بزرگ راهداری لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، و از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان آرزو می کنم.

مرتضی شیروانی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان