شناسهٔ خبر: 12969 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جزئيات تازه از تصادف زنجیره‌ای آزادراه قزوین-کرج / علت تصادف و تعداد مصدومان

تصادف زنجیره‌ای معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین آمار جدید مصدومان تصادف زنجیره‌ای امروز جمعه در آزادراه قزوین-کرج را ۴۳ نفر اعلام کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي حکمت الله هاشمی به ايرنا گفت: مجروحان این حادثه توسط اورژانس و نیروهای جمعیت هلال احمر استان قزوین و البرز به مراکز درمانی آبیک و نظرآباد منتقل شده اند.

وی اظهار کرد: این حادثه تاکنون کشته ای به همراه نداشته است.
این مسوول جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حادثه امروز که حوالی ساعت ۱۳ در کیلومتر ۵۵ آزادراه قزوین-کرج رخ داد، یک دستگاه اتوبوس واژگون و از مسیر خود منحرف گردید و این اتفاق منجر به برخورد چندین خودروی دیگر با هم در این مسیر شد.
تعداد مصدمان این حادثه از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین ۱۸ نفر اعلام شده بود.

تجاوز از سرعت مجاز، عامل تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین-کرج

همچنين رییس پلیس راه استان قزوین گفت: عامل تصادف زنجیره‌ای امروز جمعه در آزادراه قزوین-کرج، تجاوز از سرعت مجاز از طرف راننده اتوبوس بود که موجب واژگونی آن در مسیر شد.

 سرهنگ بهرام زینلی افزود: حوالی ساعت ۱۳ امروز در کیلومتر ۵۵ باند جنوبی آزادراه قزوین-کرج یک دستگاه اتوبوس که از یکی از شهرهای گیلان عازم نیشابور بود، بدلیل تجاوز از سرعت مطمئنه و لغزنده بودن جاده از مسیر منحرف و واژگون شد.

این مسوول انتظامی گفت: در فاصله ۱۰۰ متری قبل از این حادثه، ۱۰ دستگاه خودروی سواری بدلیل ناتوانی در کنترل خودرو با یکدیگر برخورد کردند و ۲۰۰ متر قبل از نیز دو دستگاه تریلر قیچی کرده و به هم خوردند.

رییس پلیس راه استان قزوین، ترافیک آزادراه قزوین-کرج را سنگین خواند و از رانندگان خواست تا با احتیاط و حوصله بیشتر از این مسیر عبور کنند.

نظر شما