شناسهٔ خبر: 129721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین جلسه کمیسیون ایمنی حمل ونقل گلستان در سال ۱۴۰۲ با حضور استاندار برگزار شد

گلستان اولین نشست کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان در سال ۱۴۰۲ به ریاست علی محمد زنگانه استاندارو دبیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای درمحل دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان واقع در اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)،در این نشست، مهدی مهیایی معاون عمرانی استانداری و قائم مقام ستاد خدمات سفر، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس کمیته حمل و نقل ستاد و دبیر کمیسیون و سایر مدیران کل دستگاههای عضو کمیسیون حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی، مهمترین موضوع تاکید شده استاندار گلستان در این نشست، تداوم اقدامات ایمنی راهها و پیشگیرانه در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و ارتقای سطح خدمات دهی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی از لحاظ سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و جایگاههای سوخت بمنظور استراحت رانندگان و رفع خستگی آنها از رانندگی بود.

براساس این گزارش، استاندار گلستان همچنین بر کنترل موثر پلیس در اعمال مقررات، حضور میراث فرهنگی در ایستگاه‌های پویش، حضور دستگاه‌های امدادی در محورهای شریانی استان با توزیع مناسب پیرو مصوبه کمیسیون ایمتی راهها بویژه در خروجی استان،

حضور شهرداری‌ها در ورودی شهرها با مشارکت هلال احمر و استقبال از مسافران برای تشویق به استراحت و کاهش خستگی آنها به عنوان اقدامات فوری تاکید داشت.

برگزاری جلسات ماهانه کمیسیون، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور و غیره از دیگر مصوبات بود.