شناسهٔ خبر: 129810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای کیفی برنامه صورت پذیرفت:

بازدید مسئولین استانی از پویش همراهان سفر ایمن در مازندران

مازندران - رئیس ستاد اقامه نماز رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران از طرح پویش همراهان سفر استان در محور پر تردد گلوگاه با هدف ارتقای کیفی برنامه بازدید و از نزدیک در جریان روند کار این طرح قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،عباسعلی ابراهیمی در این بازدید اظهار داشت:این پویش در راستای ارتقای ایمنی سفرهای برون شهری نوروزی و کاهش سوانح رانندگی و استفاده حداکثری از ظرفیت های سازمانی و فراسازمانی و با هم فکری ستاد اقامه نماز کشور و وزارت راه و شهرسازی تهیه شده و مسئولیت حسن اجرای طرح در استانها به عهده مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران ستاد اقامه نماز می باشد.

وی گفت: ستاد اقامه نماز از طریق مرکز تخصصی نسبت به مشارکت در تولید محتوای فرهنگی و آموزشی مورد نیاز طرح از طریق ارائه محتوای دینی و مذهبی از منابع معتبر و نیز آموزش و توانمندسازی روحانیون معرفی شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام می نماید.

ابراهیمی یادآور شد: تولید و بازنشر محتوای فرهنگی و آموزشی، نظارت و ارزیابی کیفیت ارائه خدمات به نمازگزاران و نیز نظافت و بهداشت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی با محوریت ستاد اقامه نماز از جمله موارد قابل اجرا در این طرح می باشد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از زمان سفرهای نوروزی با ماه مبارک رمضان تلاقی دارد گفت: در این طرح با هدف استفاده از ظرفیت ماه رمضان، برنامه های مشترکی از نظر محتوای قابل اجرا در ایستگاه ها و اطلاع رسانی در رسانه ها تدارک دیده شده که قطعا با توجه به تجارب سال گذشته برای افزایش ایمنی سفرها و روحیه کاربران جاده ها، بسیار مفید و اثر بخش خواهد بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان در پایان گفت: پویش همراهان سفر ایمن  در4 ایستگاه در مازندران اجرایی شد و با پوشش گسترده رسانه ای برای افزایش ایمنی سفرها و استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای تاثیر گذاری در ابعاد و کیفیت سفرها با همکاری ستاد اقامه نماز به مدت ۲۱ روز با برنامه ریزی و طراحی متنوع برنامه های آموزشی و تفریحی ، سرگرمی ، اجرا می شود.