شناسهٔ خبر: 129857 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان وتقارن بهار قرآن با بهار طبیعت

مهرداد جهانی مدیر کل راهداری استان مرکزی مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان وتقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی ، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان وتقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اینک که بهار طبیعت با بهار قرآن قرین گشته است، فرصتی است تا در سال ۱۴۰۲ برای تقویت معنویات در خود، همزمان با آغاز سال جدید تلاش بیشتری داشته باشیم.

بخش مهمی از این تقویت معنویات، در سایه خدمت به مردم شریف هم میهن خواهد بود که صد البته راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی همانند سایر هم‌قطارانشان در وزارت راه و شهرسازی، در این امر پیشگام و پیشرو هستند و همواره از هیچ تلاشی برای خدمت صادقانه به هم‌میهنان دریغ نمی‌کنند.

بدون شک سال پیش رو در سایه وحدت و اتحاد همه مردم، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) سالی پر از موفقیت و بهروزی برای تمامی مردمان سرزمینمان خواهد بود.

بهمین منظور آغاز سال نو و بهار پر طراوت، که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از پیشگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت مینمایم.

مهرداد جهانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی