شناسهٔ خبر: 129887 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است

ترافیک سنگین خودروها در محور مهران به ایلام کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است اما در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان حاکم است.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را برای امروز جمعه، چهارم فروردین ماه تشریح کرد و گفت : در خصوص آخرین وضعیت محورهای شمالی، تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است اما  در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

معصومی افزود: ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

به گفته وی: محدودیت تردد با تغییر مسیر  محور قدیم خرم آباد - پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای دارای انسداد فصلی را  لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال اعلام کرد.