شناسهٔ خبر: 12992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سفر استانی هیئت دولت به مازندران؛

آخوندی به مازندران می‌رود/ طرح‌های آماده افتتاح راه و شهرسازی مازندران/ افتتاح بیش از ۶ هزار واحد مسكن مهر

حیدر نوروزی مدیرکل اداره راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت از جمله عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی به استان مازندران ۱۸۸ پروژه راهسازی مازندران به ارزش یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و همچنین ۶ هزار و ۴۱۹ واحد مسكن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر افزود: ۵۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، هفت دوربرگردان، ۲۱۰ کیلومتر روکش آسفالت از جمله طرح‌های آماده افتتاح در سفر هیئت دولت به استان مازندران است.

نوروزی گفت: قطعه اول نکا- نیروگاه و قسمتی از محور آمل - چمستان - نور از جمله پروژه‌های بزرگراهی استان مازندران به شمار می‌روند.

وي از آماده بودن ۶ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن مهر در استان خبر داد و اضافه کرد: پنج هزار و ۵۰ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۵۰۵ واحد در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر و ۸۶۴ واحد مسکن مهر نیز در بافت فرسوده افتتاح می‌شود.

نوروزی از افتتاح دو پروژه فنی و اجرایی ساختمان انتقال خون استان مازندران و ساختمان بخشداری دهفری فریدونکنار خبر داد و گفت: برای این دو پروژه بیش از ۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه تکمیل کنارگذرهای شهرهای استان و پایان چهاربانده کردن محور مواصلاتی هراز و سوادکوه مهمترین خواسته راه شهرسازی استان در سفر رئیس‌جمهوری به مازندران است، گفت: با انجام این طرح‌ها وضعیت حمل و نقلی مازندران تا حدود زیادی ساماندهی می‌شود.

استان مازندران دوشنبه 20 مهر ماه در ادامه سفرهای استانی هیئت دولت، میزبان رئیس دولت تدبیر و امید و اعضای هیئت دولت است./

نظر شما