شناسهٔ خبر: 129965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

تشدید نظارت‌ بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌ عمومی مسافربری بوشهر در ایام نوروز

نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی مسافربری استان بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از برپایی میز خدمت در محل پایانه مسافربری شهید بشکوه بوشهر جهت ارائه خدمات حداکثری به مسافران و نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از برپایی میز خدمت در محل پایانه مسافربری شهید بشکوه بوشهر جهت ارائه خدمات حداکثری به مسافران و نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری خبرداد.

شهابی اظهار کرد: برای ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند میز خدمت با حضور کارشناسان مطلع در حوزه حمل و نقل مسافربری در محل پایانه مسافربری شهید بشکوه بوشهر برپا شده است  تا از هرگونه اختلال احتمالی در جابه‌جایی مسافرین نوروزی پیشگیری و به سوالات و شکایات احتمالی مسافران در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی انجام شده با شرکت‌های مسافربری در جهت تسهیل سفرها، تلاش خواهیم کرد تا عموم مردم رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده را داشته باشند، افزود: رانندگان ناوگان مسافری امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش خواهند کرد تا علاوه بر اینکه مسافران نوروزی یک سفر ایمن و مطمئن را تجربه کنند از بالاترین کیفیت خدمات نیز بهره مند شوند.

شهابی عنوان کرد: مدت ها قبل از شروع سفرهای نوروزی پروتکل های اجرایی به تمامی شرکت های مسافربری ابلاغ و همچنین در بازدیدهای دوره‌ای و روزانه که از ناوگان مسافری توسط کارشناسان این اداره‌ کل انجام می شود تجهیزات ایمنی و فضای داخلی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد بررسی و طی تذکراتی نواقص مربوطه به شرکت ها و رانندگان ابلاغ تا هرچه سریعتر برطرف شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: علاوه بر میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان در مبدأ حرکت، مسافرین  محترم می‌توانند برای ارتباط با اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان بوشهر و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره‌تلفن ۱۴۱  تماس حاصل نموده و موارد موردنظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای در میان بگذارند.

شهابی در پایان یادآور شد: انشاالله با تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی سایر دستگاهای مرتبط استان سفری خوش و ایمن را برای مسافرین محترم در سال جدید رقم خواهیم زد.