شناسهٔ خبر: 130015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۹میلیون و ۱۸۳هزار خودرو از راه های استان قزوین تردد کردند

تردد خودروها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:از ابتدای اجرای طرح نوروز۱۴۰۲ تا پایان روز چهارم فروردین ۹ میلیون و۱۸۳ هزار و ۵۲۲ تردد در راه‌های این استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت: این میزان تردد از ابتدای اجرای طرح نوروزی در روز ۲۵اسفند۱۴۰۱ تا پایان روز چهارم فروردین به ثبت رسیده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد:در همین مدت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری قزوین نیز ۲۸هزار و ۷۶مسافر را به مقصد داخل و خارج از استان جابه‌جا کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷درصد کاهش داشت.

حق‌لطفی با بیان اینکه جابه‌جایی این تعداد مسافر با ۱۶۰دستگاه ناوگان عمومی انجام شده است، ادامه داد:در شبانه روز گذشته برابر با موج بازگشت مسافران از دور اول سفرهای نوروزی ۲هزار و ۲۲ مسافر با ناوگان عمومی جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:مسافران می‌توانند با مراجعه به دفاتر نظارت بر حمل و نقل مسافری مستقر در پایانه مسافری عمومی استان یا تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

حق‌لطفی افزود:کارشناسان حمل و نقل این اداره کل نیز به طور مرتب و مستمر بر فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافر نظارت و کنترل دارند.