شناسهٔ خبر: 130025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل مازندران عنوان کرد؛

برپایی میز خدمت و تشدید نظارت‌ بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌ عمومی مسافربری در ایام نوروز

مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از برپایی میز خدمت در محل پایانه مسافربری استان در جهت ارائه خدمات حداکثری به مسافران و نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری خبرداد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی از مازندران ابوالفضل صفری اظهار کرد: برای ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند میز خدمت با حضور کارشناسان مطلع در حوزه حمل و نقل مسافربری  درمحل پایانه مسافربری غدیر یزد برپا شده است  تا از هرگونه اختلال احتمالی در جابه‌جایی مسافرین نوروزی پیشگیری و به سوالات و شکایات احتمالی مسافران در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی انجام شده با شرکت‌های مسافربری در جهت تسهیل سفرها، تلاش خواهیم کرد تا عموم مردم رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده را داشته باشند، افزود: رانندگان ناوگان مسافری امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش خواهند کرد تا علاوه بر اینکه مسافران نوروزی یک سفر ایمن و مطمئن را تجربه کنند از بالاترین کیفیت خدمات نیز بهره مند شوند.

صفری عنوان کرد: در مدت ها قبل از شروع سفرهای نوروزی پروتکل های اجرایی به تمامی شرکت های مسافربری ابلاغ و همچنین در بازدیدهای دوره‌ای و روزانه  که از ناوگان مسافری توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام می شود تجهیزات ایمنی و فضای داخلی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد بررسی و طی تذکراتی نواقص مربوطه به شرکت ها و رانندگان ابلاغ تا هرچه سریعتر برطرف شود.

معاون حمل و نقل استان تصریح کرد: علاوه بر میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان در مبدأ حرکت، مسافرین  محترم می‌توانند برای ارتباط با اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان مازندران و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره‌تلفن ۱۴۱ در طول شبانه‌روز که در داخل اتوبوس به‌صورت تابلو نصب شده است تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و مدیران شرکت‌های حمل‌ و نقل در میان بگذارند.