شناسهٔ خبر: 130159 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد؛

ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران در فرودگاه‌های استان مازندران در ایام نوروز

سعدالله وطن خواه در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه سال جدید تعداد ۱۰۵۶۱ مسافردرقالب ۹۰ پرواز از فرودگاه‌های استان مازندران اعزام و پذیرش شدند و با ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران از آنان استقبال شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه سال جدید تعداد ۱۰۵۶۱ مسافردرقالب ۹۰ پرواز از فرودگاه‌های استان مازندران اعزام وپذیرش شدند.

ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران

 سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اعلام این خبر افزود : درنوروز ۱۴۰۲،فرودگاه‌های استان با انجام و اجرای برنامه‌های متنوع عیدانه و فرهنگی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران، به گونه ای متفاوت از بهار و مسافران نوروزی استقبال کردند.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آئینی

وی با اشاره به تقارن ایام نوروزی با آغازماه مبارک رمضان، علاوه بربرنامه‌های فرهنگی وآئینی ازقبیل:برپایی سفره هفت سین،سرنانوازی و نوروزخوانی،ایجاد نمایشگاه فرهنگی وکتاب، استقرار میز نقاشی ویژه کودکان، حضور چشمگیر شرکت‌های هواپیمایی در ترمینال‌ها و پذیرایی از مسافران، برنامه پذیرایی ازمردم در وعده افطار نیز در دستور کار قرار گرفت و با آراستگی نمازخانه ها و برپایی نمازجماعت وجزءخوانی قرآن، رمضان و ماه بهارقرآن موردتجلیل وتکریم قرار گرفت.

استقبال مردم از سفرهای نوروزی 

وطن‌خواه، ضمن اشاره به استقبال بیشتر مردم از سفرهای هوایی در نوروز امسال، به آمار تفکیکی پرواز و مسافر در فرودگاه‌های سه‌گانه استان پرداخته،اظهارداشت: در فاصله زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲، تعداد ۹۹۶۹ مسافر در قالب ۸۴ پرواز از فرودگاه شهدای ساری؛تعداد ۲۰۹ مسافر در قالب ۲ پرواز ازفرودگاه شهدای رامسر و تعداد۳۸۳ مسافر در قالب ۴ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر مسافرت کرده‌اند.