شناسهٔ خبر: 130192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد؛

حمایت از طرح‌های گردشگری در اولویت راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تاکید بر ایجاد شرایط استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه طرح‌های گردشگری گفت: واگذاری اراضی با کاربری‌های تولیدی و صنعتی جهت تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری را به عنوان یک اصل قرار داده‌ایم تا رونق فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی را در منطقه و استان شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از پروژه ساخت تله کابین ارومیه اظهار داشت: فرایندهای واگذاری زمین به مجریان طرح‌های اقتصادی،تولیدی، صنعتی و خدماتی جهت ایجاد اشتغال پایدار تسهیل یافته و این امر در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: ضرورت توجه به ایجاد اشتغال و رشد تولید از مهمترین مسائل مورد توجه بوده‌ و اجرای طرح‌های گردشگری زمینه ساز این امر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با هم‌افزایی بر مبنای تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال، روند دستیابی به برنامه‌ریزی‌ها سرعت می‌یابد.

حمزه‌لو افزود: باید به این امر توجه ویژه کرد که تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری برای افزایش اشتغال و توسعه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم از رویکردهای جدی این اداره کل به شمار می‌رود.