شناسهٔ خبر: 130209 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در ایام نوروز و تراکم تردد هوایی؛

آمار مقایسه‌ای نشست و برخاست‌ها و مسافران فرودگاه اردبیل به‌صورت روزانه اعلام می‌شود

فرودگاه اردبیل در ایام نوروز و تراکم تردد هوایی، آمار مقایسه‌ای نشست و برخاست‌ها و مسافران ورودی و خروجی فرودگاه اردبیل،به‌صورت روزانه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آمار پروازی فرودگاه اردبیل در ایام نوروز به صورت روزانه و همراه با مقایسه با مدت مشابه سال قبل اعلام می‌شود.

در این راستا ۲ فروردین ۱۴۰۱، تعداد  نشست و برخاست در این فرودگاه ۶ بوده که ۲۷۲ مسافر ورودی و ۱۶۸ نفر  مسافر خروجی داشته است. این آمار در ۳ فروردین ۱۴۰۲ به ۴ نشست و برخاست، ۱۹۰ مسافر ورودی و ۱۸۱مسافر خروجی رسیده است که مقایسه نشست و برخاست‌ها از  ۳۳%- کاهش حکایت دارد.

همچنین مقایسه مسافران ورودی ۳۰%- کاهش و مقایسه مسافران خروجی: ۸%+ افزایش را نشان می‌دهد.

در۴ فروردین ۱۴۰۱، ۴ نشست و برخاست صورت گرفته است که  مسافر ورودی آن ۱۲۴ نفر و مسافرخروجی ۱۳۳ نفر  بوده است، در حالیکه ۴فروردین ۱۴۰۲,نشست و برخاست به ۸ رسیده و افزایش ۱۰۰درصدی داشته است.

مسافر ورودی نیز  ۳۸۹ نفر و مسافر خروجی ۳۸۱ نفر بوده اند که در هردو مورد افزایش ۱۰۰درصدی شکل گرفته است.

شایان ذکر است در ۵ فروردین ۱۴۰۱، ۴نشست و برخاست همراه با ۱۴۵مسافر ورودی و ۱۴۹مسافرخروجی ثبت شده است.

در ۵ فروردین ۱۴۰۲، ۸نشست و برخاست ، ۳۸۴مسافر ورودی و۳۷۸ مسافر خروجی از این فرودگاه جابجا شده اند که مقایسه نشست و برخاست‌ها،مسافران ورودی و مسافران خروجی، افزایش ۱۰۰درصدی را نشان می‌دهد.

۰۶ فروردین ۱۴۰۱ و ۶ فروردین ۱۴۰۲ نشست و برخاست‌ها برابر و به تعداد ۶ بوده است که در سال ۱۴۰۱مسافر ورودی ۳۶۶ نفر و مسافرخروجی ۳۵۱ نفر  ثبت شده است اما مسافر ورودی۶فروردین ۱۴۰۲، ۳۲۲ نفر و مسافر خروجی ۳۲۸ نفر بوده است که به ترتیب ۱۲%-  و ۶.۵%- کاهش داشته است.