شناسهٔ خبر: 130227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ششمین روز از عید نوروز انجام شد؛

بازدید مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی از محورهای مواصلاتی تبریز_مرند_جلفا

بخشی زاده با ششمین روز از عید نوروز مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی آذربایجانشرقی از محورهای مواصلاتی تبریز – مرند – جلفا بازید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) ، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی در این بازید با اشاره به اینکه جاده مرند و جلفا جاده ترانزیتی کشورهای همسایه بوده وهر سال با شروع تعطیلات نوروزی مسافران زیادی از این جاده در حال تردد می باشد افزود: امروزه هر چند با مشکلات زیادی در جاده ها روبه رو هستیم،ولی باید آرامش و ساخت مسیر برای برون رفت را برای مسافران محیا کنیم تا مسافران با خیالت راحت و امن در جاده ها تردد کنند.

وی گفت: با افزایش وسایل نقلیه شاهد تصادفات زیادی در این مسیر ها بوده ایم که اثرات نامطلوبی را به­دنبال داشته است که از آن جمله میزان تصادفات و میزان خسارات جانی و مالی ناشی از آن بوده ایم که برخی از عوامل اجتناب­ناپذیر بوده و برخی قابل کنترل هستند. از جمله این عوامل می­توان به رانندگی با آرامش اشاره کرد که هم شاهد کم شدن تصادفات و هم رانندگی ایمن را در جاده ها داشته باشیم.

 بخشی زاده افزود: امید آن داریم که رانندگان عزیز با رعایت اصول رانندگی در بهترین حالت ،استفاده از سرعت مطمئنه می باشد که راننده با توجه به شرایط راه،آب وهوا ،وضعیت خودرو و اتومبیل را اتخاذ کند تا قادر به پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه باشد .

مدیر کل راه و شهرسازی در پایان اظهار کرد: با عمل کردن به قوانین رانندگی از ترافیک روان،منظم و خوبی برخوردار خواهیم بود.