شناسهٔ خبر: 130242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد:

️حضور شبانه روزی گشت‌های راهداری بوشهر در نقاط پرتردد

️حضور شبانه روزی گشت‌های راهداری بوشهر در نقاط پرتردد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: حضور گشت‌های راهداری در نقاط پرتردد با علائم در اختیار، در آرام‌سازی ترافیک‌ها به کاربران جاده ای کمک می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(بوشهر) حمیدرضا حیدری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر درباره اقدامات انجام شده برای ایام تعطیلات نوروز گفت: خط‌کشی راه‌ها، آشکارسازی، ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و اصلاح سیستم‌های روشنایی در طول مسیرها از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خط‌کشی محورهای پر تردد استان انجام شده، افزود: اصلاح شانه سازی جاده، پاک‌سازی محورهای استان از نخاله و ضایعات، اصلاح شیب‌شیروانی و... از دیگر اقدامات ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان است.

حیدری در خصوص نقاط پرحادثه استان بوشهر نیز توضیح داد: استقرار گشت‌های راهداری در نقاط پر تصادف برای راهنمایی به کاربران جاده انجام شده و با حضور شبانه روزی در نقاط پرحادثه با چراغ‌های گردان، مشکل را نمایان می‌کنند و نسبت به آرام‌سازی ترافیک‌ اقدام می‌کنند.

معاون راهداری در پایان افزود: اگر رانندگان و مسافران در راه‌ها با مشکل مواجه شدند می‌توانند با تلفن گویای ١۴١ تماس بگیرند، همچنین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند از طریق این تلفن گویا از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.