شناسهٔ خبر: 130243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی تا ۵ فروردین انجام شد؛

ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد: از زمان اجرای طرح نوروزی تا پنج فروردین ماه بیش از ۲۳ میلیون و ۶۹۸ هزار تردد خودرویی در محورهای اصلی این استان ثبت شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به حجم بالای حضور مسافران در این استان گفت: آمار منتشره از سامانه های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده های این استان برداشت شده است ، عنوان کرد: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان ( محور کندوان ، هراز ، سوادکوه ، کیاسر ، گلوگاه و رامسر ) ثبت و درج می شود.

جهانیان تصریح کرد : بیشترین حجم تردد در سطح محورهای استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به  روز پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ با ثبت بیش از۲ میلیون و ۱۶۲ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند.

گفتنی است مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.