شناسهٔ خبر: 130249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد؛

جابجایی بیش از یک میلیون و۵۰۰ هزار مسافر از استان اردبیل

ناوگان اتوبوسی.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۵۳۸ هزار نفر مسافر در ۱۲ ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان پارس آباد گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱ میلیون و۳۹۵ هزار و۹۱۲ نفر از استان جابجا شده بودند در ۱۲ماهه گذشته افزایش ۱۰ درصدی را در جابجایی مسافر شاهد هستیم.

وی افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۲۷۵ هزار و۴۱۸ سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۱۲ ماهه گذشته ۷۴۳ هزار و۸۱۰ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۱۱۴ هزار و۴۳۸ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۶۷۹ هزار و۷۸۷ نفر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان اردبیل جابجا شده اند تصریح کرد: در جابجایی مسافران با اتوبوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۲۰ نفر جابجا شده بودند افزایش ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

شیرین زاده افزایش ۳ درصدی جابجایی مسافر با وسیله نقلیه سواری را در ۱۲ ماهه گذشته در استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:در مدت مشابه سال گذشته ۶۵۹ هزار و۹۵۴ نفر مسافر در قالب ۲۱۷ هزار و۳۸۰ سفر با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده بودند.

وی در مدت یاد شده  از افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: در ۱۲ ماهه گذشته ۸۸۳ هزار و ۲۳۲ نفر مسافر از این شهرستان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده که در ۱۲ ماهه سال گذشته ۷۶۴ هزار نفر بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل  فعالیت ۷ پایانه مسافربری و ۵۷شرکت مسافری داخلی را در استان اردبیل یادآور شد واظهار کرد:هزار و۲۳۱ ناوگان مسافری با۲هزار و۲۴۰ راننده در خدمت مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت های مسافری و رانندگان را جهت رسیدگی در کمیسیون های مربوطه  به سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند.