شناسهٔ خبر: 130266 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید صورت گرفت؛

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با کارکنان ستادی

دیدار نوروزی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید، با کارکنان ستادی این شرکت دیداری صمیمی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید، با کارکنان ستادی این شرکت دیداری صمیمی داشت.

؛ حمیدرضا سیدی به همراه حسن امجدی عضو هیات مدیره، فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی و قنبر خلیل پور مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و رسیدگی به شکایات، در نهمین روز از سال جدید به دیدار کارکنان ستادی شرکت فرودگاه‌ها رفت.

معاون وزیر در ابتدا با حضور در اداره کل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ضمن دیدار عیدانه با علی اصغر باریکانی مدیرکل این حوزه، چند دقیقه ای را در کنار معاونان و کارکنان این اداره کل سپری کرد.

سیدی در دیدارهای بعدی به ادارات کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها، تجهیزات و سامانه های فرودگاهی و دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری رفت و بصورت چهره به چهره با مدیران کل، معاونان و کارکنان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در جریان دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت از نزدیک پای درد دل آن ها نشست و درخصوص چالش های موجود در هر حوزه راهکارهایی ارائه داد.