شناسهٔ خبر: 130282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان اعلام کرد؛

تشدید نظارت مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در بازه طرح نوروزی

جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از تشدید بازرسی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی خبر داد و افزود: در بازه طرح نوروزی بازرسین این اداره کل به صورت مستمر بر فعالیت مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نظارت دارند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در بازه طرح نوروزی بازرسین این اداره کل به صورت مستمر بر فعالیت مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نظارت دارند.

قادری اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴ مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های مواصلاتی جنوب استان فعال است که در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای، کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور نقشی موثر دارند.

وی از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی خبر داد و افزود: با نظارت مستمر در این ایام وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این مجتمع‌ها شامل جایگاه سوخت، رستوران، واحدهای تجاری و خدماتی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی عمومی است و به گونه‌ای طراحی می‌شود که کلیه نیازهای مسافران جاده‌ای را برآورده کرده و نیاز به توقف‌های مکرر برای دریافت هر کدام از خدمات فوق به حداقل برسد و نهایتا باعث افزایش ایمنی راه‌ها شود.

وی یادآورشد: تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی جهت بر پایی اقامه نماز مسافرین نوروزی نیز قبل از شروع طرح نوروزی مورد تاکید بوده و سعی شده تذکرات لازم برای رفع نواقص به مدیران مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی داده شود تا در نوروز  ۱۴۰۲ هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

قادری در پایان خاطر نشان کرد: سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است و هموطنان می توانند مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع های خدمات رفاهی موارد را اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.