شناسهٔ خبر: 130294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون استاندار خراسان جنوبی از پویش همراهان سفر ایمن در استان

بازدید معاون استاندار از پویش.jpg معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از طرح پویش همراهان سفر ایمن در مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از طرح پویش همراهان سفر ایمن استان در مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع)در محور پرتردد دیهوک بازدید و از نزدیک در جریان روند کار این طرح قرار گرفت.

عباس زاده در این بازدید تصریح کرد: از برگزاری برنامه پویش همراهان سفر ایمن به محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: طی ۳ ماه گذشته جلسات متعدد ستاد خدمات سفر استان برای خدمات دهی بهتر به مسافرین نوروزی  برگزار و تمامی امکانات استان برای آسودگی خاطر مسافران بسیج شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: ایجاد پویش همراهان سفر ایمن زمینه و انگیزه ای برای مسافران و رانندگان فراهم می کند تا در ۳۰ کیلومتری شهرها استراحت و بعدا ادامه مسیر دهند.

عباس زاده با توجه به پیش بینی های افزایش مسافر در ایام نوروز امسال، گفت: اجرای اینگونه طرح ها در کاهش خطرات جاده ای بسیار موثر است.

وی ازدست اندرکاران این بخش بخاطر توجه به مقوله آموزش و ارتقای فرهنگ در بین مردم قدردانی کرد و خواستار تداوم آنها بویژه در روزهایی همچون نوروز شد.

عباس زاده اظهار امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده و با همکاری مردم عزیز در این پویش و مسافران، سفر ایمنی در ایام نوروز را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح به مدت ۲۱ روز از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و از مهم ترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پویش مردمی همراهان سفر ایمن است که همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دو ایستگاه در خدمت مسافرین عزیز نوروزی هستند تا سفری ایمن را برای کاربران جاده ای مسافرین و رانندگان شاهد باشیم.

وی یادآور شد: علی رغم تمهیدات اندیشیده شده دستگاه ها شاهد عدم رعایت اصول ایمنی و مقررات رانندگی هستیم که برای این کار نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها و مردم هستیم.