شناسهٔ خبر: 130540 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد؛

سایت تنگریز ظرف ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

سایت تنگریز معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سایت تنگ ریز ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه و صدور دستورات لازم برای تسریع در تکمیل آن، اظهار امیدواری کرد: این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی در شش ماهه نخست سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سایت تنگ ریز ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه و صدور دستورات لازم برای تسریع در تکمیل آن، اظهار امیدواری کرد: این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی در شش ماهه نخست سال جاری به بهره برداری برسد.

سیدی با سفر به استان فارس در بازدیدی ۱۰ ساعته که به همراه فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی و فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه های استان فارس انجام شد، از پروژه های سایت رادار تنگ ریز و احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت.

وی با حضور در ارتفاعات کوه سپیدار شهرستان میمند از پروژه در حال احداث سایت رادار تنگ ریز دیدن و ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه دستورات لازم برای تسریع در تکمیل پروژه را صادر کرد.‌

معاون وزیر گفت: این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت فرودگاه ها نقش بسزایی در افزایش ایمنی فضای کشور دارد و امیدواریم بر اساس برنامه زمانبندی در شش ماهه نخست سال جاری به بهره برداری برسد.

 در جریان این بازدید، سیدی از پروژه در حال احداث ترمینال خارجی نیز دیدن و روند و وضعیت احداث این ترمینال را ارزیابی کرد.

 معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها همچنین ضمن بازدید از واحدهای اداری و عملیاتی برج، اپروچ، ارتباطات و ناوبری، مخابرات، آتش نشانی و هدایت زمینی فرودگاه شیراز با کارکنان این واحدها دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل فرودگاه‎‌های استان فارس نیز در این بازدید گفت: امسال موانع حقوقی و فنی پروژه احداث ترمینال بین المللی برطرف می شود و سایت رادار تنگ ریز نیز تا شهریور ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

در این بازدید در خصوص روند پروژه توسعه سطوح پروازی فرودگاه‌های شهدای جهرم و داراب نیز بحث و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان فارس؛سیدی در جریان این سفر ضمن دیدار با استاندار فارس برای حل چالش های پروژه احداث ترمینال بین المللی رایزنی و گفتگو کرد.